Sposobów na promowanie firmy jest naprawdę wiele. Warto, by w budżecie reklamowym nadal ujmować tradycyjne formy reklamy, które naprawdę przynoszą świetne rezultaty m.in. skuteczne budowanie wizerunku marki wśród odbiorców. Polecanym rozwiązaniem jest inwestowanie w długopisy reklamowe z nadrukiem – taki spersonalizowany gadżet sprawdzi się zarówno w przypadku małych firm, jak i dużych korporacji czy instytucji publicznych! W artykule przedstawiamy 8 cennych informacji o świecie długopisów reklamowych.
1. Długopisy reklamowe z nadrukiem: skuteczny gadżet reklamowy
Każdy z nas lubi mniejsze lub większe prezenty. Najpewniej jest tak również z Twoimi klientami, którzy szczególnie zwracają uwagą na zaangażowanie i indywidualne podejście. Pamiętaj, że to oni sami chętnie sięgają po darmowe długopisy reklamowe umieszczane w lobby firmy czy w recepcji. Potencjalni klienci cieszą się także z takich drobnych podarunków podczas różnorodnych akcji promocyjnych oraz konkursów.
Wniosek jest jeden: długopisy reklamowe nadal stanowią skuteczny gadżet reklamowy, który przy niewielkich kosztach może dotrzeć do świadomości tysięcy odbiorców. Nie rezygnuj zatem z konwencjonalnych praktyk reklamowych i koniecznie zbuduj rozpoznawalność firmy na rynku z wykorzystaniem personalizowanych długopisów z logo marki!
2. Gadżety promocyjne? Postaw na długopis z logo marki!
Gadżety promocyjne mają różne formy. Mogą to być smycze, drobne urządzenia audio, odzież czy akcesoria biurowe. Najczęściej jednak mowa o długopisach reklamowych z logo marki. Są one praktyczne, tanie w produkcji i łatwe w spersonalizowaniu. Doskonale spisują się także przy zróżnicowanych kampaniach, zarówno tych nastawionych na promocję produktu, jak i na budowę wizerunku marki czy pracodawcy.
Pamiętaj, by długopis z logo firmy miał kolorystykę zbieżną z Twoim brandem – umieść na nim również dane kontaktowe np. adres firmy, telefon kontaktowy czy adres strony internetowej. Możesz postawić również na kod QR!
3. Personalizowane długopisy dla firm: pomysł na prezent dla pracowników i kontrahentów
Personalizowane długopisy dla firm to doskonały sposób nie tylko na promocję firmy podczas targów wystawienniczych czy podczas targów pracy. Dobrze przygotowany, elegancki gadżet to również idealny pomysł na niedrogi, ale praktyczny prezent dla kontrahenta, pracownika czy klienta. Warto reklamowe długopisy wysyłać wraz z katalogami produktowymi, listami z podziękowaniami czy też warto wrzucać je do paczek bożonarodzeniowych. Koniecznie wykorzystaj je do tworzenia „wyprawki” dla nowych pracowników – pokaż zaangażowanie i doceń nowe osoby w swoim zespole jeszcze przed podjęciem współpracy!
4. Przegląd najlepszych długopisów reklamowych na rynku na rok 2024
Zastanawiasz się, jakie długopisy reklamowe warto wybrać w 2024 roku? Oto 3 nasze propozycje, które znajdziesz w ofercie sklepu internetowego Długopisy24.pl:
- Pióro kulkowe Parker.
- Długopis ekologiczny.
- Długopisy Touch (do ekranów dotykowych).
5. Jaki długopis reklamowy z nadrukiem dla biznesu? Czynniki wyboru
Ekonomiczne długopisy reklamowe dla startupów
Szukasz długopisu reklamowego dla startupu? Koniecznie postaw na modele, które wyróżniają się swoją estetyką, a nie są przy tym bardzo drogie. Mowa o długopisach metalowych z kolorowymi obudowami lub też o długopisach ekologicznych. Podkreślą one nowoczesne idee przyświecające działalności. Na rynku z łatwością można dostać długopisy bambusowe, długopisy drewniane czy też papierowe.
Ekskluzywne długopisy reklamowe dla VIP-ów
Wybierając ekskluzywny długopis reklamowy dla VIP-ów, kieruj się jego jakością. Najlepiej wybierać modele metalowe, które można grawerować laserowo dwustronnie. Nie tylko wykonasz na nich logo firmy czy napis z podziękowaniami, ale także estetyczne wzorki w różnych motywach. Szczególnie warto postawić na długopis – pióro kulkowe Parker w luksusowym wydaniu. Łączy ono estetykę i funkcjonalność pióra wietrznego ze standardowym długopisem.
Długopisy reklamowe dla szkół i uniwersytetów
Szkoły i uniwersytety najczęściej wybierają do swoich kampanii reklamowych tanie w produkcji i łatwe w znakowaniu długopisy plastikowe. Instytucje stawiają na modele praktyczne, wytrzymałe oraz minimalistyczne, które można z łatwością dostosować kolorystycznie do barw swojego brandu. Podobnie jak w przypadku startupów, coraz większe zainteresowanie wśród szkół i uniwersytetów mają długopisy ekologiczne. Modele ekskluzywne np. pióra kulkowe Parker, to zaś doskonały wybór w przypadku chęci obdarowania upominkiem nauczyciela czy wykładowcy.
6. Trendy w długopisach reklamowych 2024
Jeśli mowa o trendach w długopisach reklamowych 2024, szczególnie warto przyjrzeć się ofercie sklepów z gadżetami reklamowymi, które zapewniają różne formy znakowania, od tampondruku począwszy, na grawerowaniu laserowym kończąc. Obecnie dużą popularnością cieszą się wyraziste modele, których krzykliwe kolory i kreatywne wzory zapadają w pamięć odbiorców – potencjalnych klientów firm.
Warto zatem wybierać długopisy reklamowe metalowe lub plastikowe w intensywnych barwach zieleni, pomarańcza, żółci czy czerwieni. Ponadto, podążając za ideą zrównoważonego rozwoju, powinniśmy stawiać na gadżety reklamowe z recyklingu. Przykładem są wspomniane wcześniej długopisy ekologiczne: długopisy bambusowe, długopisy papierowe oraz długopisy drewniane.
7. Porównanie cen długopisów reklamowych
Cena długopisu reklamowego zależy od wielu czynników:
- rodzaju obudowy;
- techniki znakowania;
- rodzaju mechanizmu piszczącego;
- kolorystyki obudowy;
- ilości zamówionych egzemplarzy.
Zamawiając długopisy reklamowe warto stawiać na większą ich ilość – im większe zamówienie, tym mniejszy koszt oraz gwarancja otrzymania korzystnego rabatu. Firmy, którym zależy na jak najniższych kosztach, powinny wybrać do personalizacji najprostsze długopisy plastikowe (średni koszt za 1000 sztuk znakowanych tampondrukiem 1 kolor jednostronnie wynosi około 550 zł netto). Większy budżet potrzebny jest na długopis reklamowy w obudowie metalowej (średni koszt za 1000 sztuk z grawerem dwustronnym wynosi około 2600 zł netto).
8. Opinie o długopisach reklamowych – co mówią klienci?
Długopisy reklamowe cenione są zarówno przez klientów (firmy zlecające ich produkcję i wykorzystujące je w swoich kampaniach reklamowych), jak i przez użytkowników (osoby otrzymujące darmowe gadżety reklamowe). Takie przedmioty codziennego użytku w wersji spersonalizowanej zyskują bowiem charakteru, a w wielu przypadkach stanowią niedrogi upominek, który przypomina o wyjątkowych chwilach.
Długopis reklamowy przygotowany z pomysłem i kreatywnością z pewnością okaże się doskonałą inwestycją długoterminową, z łatwością realizującą marketingowe cele. Na co jednak zwracają uwagę firmy zamawiające takie gadżety? Wedle firmy dlugopisy24.pl, gdzie kupić można wiele modeli wyjątkowych reklamowych długopisów z nadrukami, ważna jest przy ich wyborze:
- Jakość długopisuin. materiał, z którego jest wytworzony – firmy coraz chętniej inwestują w droższe długopisy metalowe.
- Cena długopisu reklamowego – mowa zarówno o cenie jednostkowej, jak i cenie hurtowej, która zwykle uwzględnia spory rabat.
- Rodzaj znakowania długopisu reklamowego – dostępnymi rozwiązaniami są tampondruk, grawerowanie laserowe, a także sitodruk na okrągło.
- Zakres personalizacji – firmy chcą rozwiązań kreatywnych, kolorowych obudów lub tych eleganckich, stylizowanych na pióra.